Monday, January 14, 2013

4dp5dt

After searching the internet this weekend, first to find hope of women being sick after a transfer and still becoming pregnant..then for women testing early and getting a positive...I felt the urge to test this morning.

Less than 4 days post transfer, since my transfer was at about 2:15pm.

This is what I saw:


Oh.My.Gosh!

I actually peed on a first response first. I could have sworn I saw the faintest line in all the land. I was driving myself crazy and couldnt go back to bed..so I drank a juice box and waited an hour. I figured Id torture myself and see Not Pregnant. I am so glad I was wrong. I have never gotten a positive this early before. Never before 6 days post!

It doesnt seem real. I am pregnant, again. Gavin and the baby will be 18 months apart. We are one step closer to completing our family..this is everything I ever wanted and MORE!

Please, nothing on FB or Instagram!! Its going to be hard to keep a secret, but Im going to try my hardest. 

58 comments:

Brittany said...

Congratulations! I am so happy for you and your family! I will be keeping you in my prayers!

Jessica said...

Ahhh!!! YAYYY!! SO ecstatic for you.

Bryan and Leslie Clark said...

Yay! Yay! Yay! It's those twin girls! I know it!

Justin and Marcie said...

YAAAAAAYYYYYY!!!!! I'm so excited for you!! Congratulations momma!

Laura said...

YAY YAY YAY YAY!!!!!! Such fantastic news to start the day!!!! CONGRATS!!!!! :) :) :) :)

Jill said...

That's great news! So excited for you!

Sara! said...

oh wow Congratulations!!! What wonderful news! I love following you on Instagram (I am sjjbrown) and seeing your sweet boys! So excited for you!

Crystal said...

yay!! awesome news!

Toni :O) said...

Wow...the miracle of modern medicine, such a blessing! Congrats to you and may everything go smoothly for you.

Lori B. said...

That is absolutely awesome!! Maybe it showed up so early because your beta is so high from the twins :-) Congrats girly!

Amanda said...

How fun! Congratulations!

Amanda said...
This comment has been removed by the author.
Dave and Elaine said...

CONGRATS!!! WOO HOO!!!!

Kelly said...

SOOOOO happy for you! Twin this time mama...hoping for the best! You're in my prayers!

Kriss said...

Yay yay yay!!! Maybe it's twins because it's so early!!

Mommy Mandy said...

AAAhhh!!! Congrats!!!!

abbymcalpine said...

I found your blog through a friends blog and have been reading for a few months. I live in LaSalle county here in Illinois so we are like neighbors! ha! ;) I'm soooo happy for your family. What wonderful news!!!!

Kelly said...

YAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lisa said...

Wow! That was fast! Huge congrats !!! Love you!!

Making Each Day Count! said...

WOOOOOOOOOOOO HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

J said...

Congratulations!!! And I say this out of love but girl, you are crazy!!! I have an 11 month and 18 month old and they are into everything!!! I want baby #3 but not until my monsters are a little older.

Debbie said...

Contratulations! You and your hubby are such great parents!!

Leslie Lambert said...

Oh my goodness - congratulations!!

Kaci said...

CONGRATS!!

beth ewing said...

Congrats.

Pete, Ali, Charlie and Rosie said...

Woohoo!! That's fantastic news! (I got a really early positive with my daughter, so maybe you've got a pink one (or two!!) cooking in there!) So pleased for you xx

Triple Threat said...

AWESOME!!!!!! So excited for you guys!!!!!! Little gifts inside you, just beautiful!!!!!!

April said...

YAHOOOOO!!!!!!!! Totally just did the happy dance at my desk! hee hee!

Allison said...

Yaaaaayyyyy!!! So pumped!!!!!

Sarah said...

Yeah! I've been thinking about you and praying for a positive!

Chelley N said...

GIRL!!! I don't know how you test so early. I can never let myself do that! SO SO SO happy for you!!! Maybe such an early positive means your HcG is extra high because there are TWO :-)

Mrz. Hannah Myhre said...

So thrilled for your family!!! Keep us posted:) I've been reading your blog for a few yrs now.

We still have 3 frozen embryos from our IVF/ICSI cycle with our 1st DD. So I still day dream of one day being able to have at least 1 more child. We have put that on hold until our 2nd daughter is 100% cured(born with a rare brain aneurysm),and these girls are both potty trained. Our 2nd DD is now 99% cured!!! Hoping and praying we get the "all clear" this yr, and live life as normal! Then we can start seriously thinking about when to do a FET.

Thanks for sharing with us.. This gives me Much hope that our frozen embryos could result in a future 3rd pregnancy:)

Praying for a smoothe pregnancy for you, and healthy bab/ies! I seriously think you could have twins in there mama;)

cthompson said...

Oh wow! Congrats!! I've been following your blog for a while and I've been praying for a successful FET for you. And what a relief to get a positive so early. With my first IVF cycle, I got a positive pretty late and with my second I got it really early. Here's the link to my blog. Congrats again! http://tandcthompson.blogspot.com/

t.b.f.love. said...

Huge congratulations!!!!!! I am so happy for you & your family :) I can't believe you got a positive that early - that seems like it's fantastic news. Coincidentally... I tested on Sunday and got a positive - so we are both expecting baby number three this September! I was hoping you'd see a positive very soon so we could be pregnancy buddies, of a sort :) Praying for the best!

Vinton-Shellsburg Class of 2001 said...
This comment has been removed by the author.
Melissa said...

This is so awesome! Congratulations to you and your growing family :) I have been thinking about you and hoping for a positive test!

Lindsay Pavkovich said...

Holy guacamole! Congratulations!

Emily said...

Yay!! Congratulations! (i've been following since you were pregnant with Trevor but rarely comment) Such an exciting time for you all :)

Kelly said...

oh my goodness Erin!!! I am so excited for you!!!! Hoping for those twin girls ;)

Candace said...

I have been following you ever since your became pregnant with Trevor... been away for a while, but now back into my blog reading! So happy for you! Will continue praying for your sweet family! God Bless you!

SG Journey & Memories!!! said...

CoNgR@TsS! Maybe its those twins I keep someone mention. One or two definitely a blessing & I cannot wait to follow your bump updates & your little family grow

Tracy said...

Oh.My.Goodness!! It's a good thing I just read this WHOLE blog post first because I was so close to posting on your instagram! Ah!! I am sooo excited for you guys! What a journey you guys have been on! SO happy for you guys!! =)

Suzanne said...

Oh My Gosh! This is EXACTLY what I needed to see today. Congratulations!

You know. I got a positive HPT at 6dp3dt with my TWINS!!!! :)

juliane2004 said...

OMG! Congratulations :)

The Rileys said...

SO excited for you!!!! Congrats and hope everyone is feeling better!!

Alex(andra) said...

Congrats!!!! Praying the little one(s) stick stick stick!

Amy Faulkner said...

Yay for you and your boys! I'm praying hard for you honey!

Kristi said...

Congratulations!! Wonderful news!! So exciting!!!

Stephanie said...

So happy for you guys! I will continue to pray for a happy, healthy pregnancy! My girls are 18 months apart and it is an amazing age difference! Love love love it!!!

lisa rouseau said...

There's definitely two in there.... I cried tears of joy for you.

mj said...

That is amazing!!!!! congrats!!! Maybe it will be twins!

mom7 said...

So excited for you! congratulations..

Erin and Ryan said...

What wonderful news! Very excited for you and your family :)

Mary Louis Quinn said...

yay!!! so exciting!!

Heidi said...

So happy for you!

WantWait&Pray said...

Congrats!!! So happy for you! My twins were just a few days shy of 16mos when I welcomed our (surprise) #3 baby girl. They all get along beautifully and when my twins (who are now 2.5) are asked who are the twins....they think they are all twins because they are so close in age.

Tiffany @ How Mama Got Her Groove Back said...

OH my oh my oh my!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Look at you go! Three babies by 26... or maybe more! Maybe twins. That is EARLY for a ++++. Congrats girl!

Baby Mama said...

Congratulations! Great news!